Inlägg: 1619858
Sv: SLUTSPEL 2014
Kan inget annat än att hylla SAIK. De gör verkligen allt rätt både inom organisationen och på plan. Fullständig överkörning just nu mot FBK.
Svarskommentarer
Sv: SLUTSPEL 2014
Brynäsgubbe: Det är nästan skönt att det inte blev SAIK-Brynäs i final. Persson, Jacobsson, Sunken och Löf hade nog haft skapliga problem, haha. För två år sen var vi bättre än Skellefteå, sen tog lagen skilda vägar. Vi får hoppas att det dyker upp ett par Bäckis, Silfver, järnkrok från juniorleden inom en snar framtid. Det är nog enda chansen om det ska bli nån mer final.
+ 2
Sv: SLUTSPEL 2014
Brynäsgubbe: För två säsonger sedan var vi uppe där i nivå med SAIK. Idag är jag bara glad att det inte är brynäs som blir avklädda totalt.
Sv: SLUTSPEL 2014
Är det bara jag som tycker det är konstigt att "blindside-tacklingar" gav matchstraff häromårdet men inte är ett regelbrott nu?