Inlägg: 1619860
Sv: SLUTSPEL 2014
Brynäsgubbe: För två säsonger sedan var vi uppe där i nivå med SAIK. Idag är jag bara glad att det inte är brynäs som blir avklädda totalt.
Svarskommentarer
Sv: SLUTSPEL 2014
maddog1970: Men visst hade det varit kul om även Brynäs tagit sin chans och blivit en stormakt inom svensk hockey? SAIK lyckas bevisligen med att få spelarna att stanna, de har fått en stomme i sitt lag som fått spela ihop sig under flera år. Något gör de bättre än Brynäs som gör att spelarna trivs i föreningen.
+ 1