Inlägg: 1639304
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
Davey_22: Jajamän, såg det också.
Undrar om inte Granis längtar hem en aning iaf?
Ser lika bra ut som mot Frölunda hittills. Och Djoos briljerar på blå innan Rnterfeldt gör 4-1!!!
Dags för TJ att avgå, spelarna verkar inte lyssna enligt vissa...
Undrar om inte Granis längtar hem en aning iaf?
Ser lika bra ut som mot Frölunda hittills. Och Djoos briljerar på blå innan Rnterfeldt gör 4-1!!!
Dags för TJ att avgå, spelarna verkar inte lyssna enligt vissa...
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
Davey_22: Flinade snarare, frågade säker Granis om han fått tillbakas sina extra ljusen ( vart stulna utanför Luleås arena & Andersen ville bjuda förövaren på middag & hånade snål Granis rejält )
+ 1