Inlägg: 1639314
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
Huge: så himla underbart detta är!!!! Det är skönare att vinna på detta viset än med panikinköpta legoknektar som kommit in efter att de unga talangerna förpassats till bänken och till och med gatstenarna i stadens centrum pantsatts.
Heja!!!
Heja!!!
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 18/11-14
Huge: Nu möter vi ju som sagt ett om möjligt ännu sämre lag i Luleå. Så skulle inte dra särskilt stora växlar. Den här matchen ska vi vinna oavsett. vilket det ser ut som vi kommer göra. Bra för självförtroende om inte annat. Gällande TJ så kommer han få gå till nästa säsong iallafall.
+ 1
Undrar om inte Granis längtar hem en aning iaf?
Ser lika bra ut som mot Frölunda hittills. Och Djoos briljerar på blå innan Rnterfeldt gör 4-1!!!
Dags för TJ att avgå, spelarna verkar inte lyssna enligt vissa...