Inlägg: 1652955
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
honken21: Nädå, finns massor av läktarcoacher som inte kan förstå varför man matchar vissa spelare i BP.
Just därför man har kunniga och erfarna tränare och inte du eller jag nere i båset, förstår du.... 👊
I övrigt en underbar och viktig krigarseger mot ett bra Luleå som inte bjuder på mkt. Förstod efter deras CHL-match att det skulle bli tufft, vilket det också blev. Tycker dom i huvudsak bara skapade nåt PP, i övrigt inte så mkt.
Och hybriskungen avgör igen.
Nu sover man gott, nya tag mot 3p på lördag....😎
Just därför man har kunniga och erfarna tränare och inte du eller jag nere i båset, förstår du.... 👊
I övrigt en underbar och viktig krigarseger mot ett bra Luleå som inte bjuder på mkt. Förstod efter deras CHL-match att det skulle bli tufft, vilket det också blev. Tycker dom i huvudsak bara skapade nåt PP, i övrigt inte så mkt.
Och hybriskungen avgör igen.
Nu sover man gott, nya tag mot 3p på lördag....😎
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Jag satt och var missnöjd med hur Djoos agerade vårdslöst med pucken och inte fick igenom sina skott...Sen jävla small det =) Skön-t.
Bill var värd en balja idag,magisk på skrillorna. Starky +++++
Synd att Örebro valde att bryta sin formtopp just ikväll..kunde väl för fan väntat nån match till?
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
honken21: Skulle tippa på att det iaf finns två skribenter här i gb:n som tycker att det är alla tiders😃
Redigerad kommentar
+ 1
Sköna poäng! Utökade åtminstone avståndet till Modo.
Bara jag som inte i min vildaste fantasi kan förstå hur man spelar Blomqvist och PaW i boxplay?