Inlägg: 1652976
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Huge: Det är liksom poängen med en sån här sida.
Du kan väl hänga på wikipedia eller nåt om det inte passar.
Du kan väl hänga på wikipedia eller nåt om det inte passar.
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Huge:SAIK spelar fredag+lördag vilket kan vara till vår fördel inför helgen.
På lördag får vi också hoppas att Modo äntligen få sin perraeffekt nere i Leksand.
Har vi förresten nån match kvar mot Leksand?
Just därför man har kunniga och erfarna tränare och inte du eller jag nere i båset, förstår du.... 👊
I övrigt en underbar och viktig krigarseger mot ett bra Luleå som inte bjuder på mkt. Förstod efter deras CHL-match att det skulle bli tufft, vilket det också blev. Tycker dom i huvudsak bara skapade nåt PP, i övrigt inte så mkt.
Och hybriskungen avgör igen.
Nu sover man gott, nya tag mot 3p på lördag....😎