Inlägg: 1660365
Svarskommentarer
Sv: Fansens värvning
Carl Lejonkräk:Är inte det viktigaste,det måste va att se över organisationen ,kanske skära ned på vissa poster,då ha vi mer att spendera....
Sv: Fansens värvning
Carl Lejonkräk:
Trots att vi ligger med intäkter på samma nivå som dubbla mästarna och serieledarna SAIK...?
Trots att vi ligger med intäkter på samma nivå som dubbla mästarna och serieledarna SAIK...?