Inlägg: 1660372
Sv: Fansens värvning
Carl Lejonkräk: Självklart är det bra om vi lyckas öka intäkterna. Ännu bättre skulle det vara om de ökade intäkterna ledde till en förbättring av föreningen. Hur tycker du vi förvaltade de finfina intäkterna från 2012? Jag tycker fortfarande att det är fascinerande att man inte lärde sig ett jävla dyft efter guldet -99.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Fansens värvning
munkas:
Näst mest erfarenhet av guld i SHL, ändå blir det så här efter 12/13;
"Det har sitt pris att vinna SM-guld, och det har vi lärt oss nu"
Fuck of, nu Gävlar kör vi!
(Bulan känns väl minst regiserad, men kul att de gör grejer...)
Länkar:
Nu Gävlar! - YouTube
Nu Gävlar! - YouTube
+ 4