Inlägg: 1660395
Svarskommentarer
Sv: Fansens värvning
Auchinleck: Gillar du ens Brynäs undrar jag, ingenting i det du skriver pekar på det.
+ 4
Sv: Fansens värvning
Auchinleck:
"När de som leder föreningen visar att de vill rikta in Brynäs mot SM-guldnivå så har vi skapat förutsättningar som leder till möjligheten att vinna."
Har du läst Mao?
+ 1
Sv: Fansens värvning
Auchinleck: Det jag som brynäsare bör göra i det här läget är alltså att sitta still i båten och titta på när Brynäs fortsätter krisa? Är det ditt mest konstruktiva förslag?
Men du, när vet jag att föreningen "visar att de vill rikta in Brynäs mot SM-guldnivå" och att "de kan hantera situationen"? Som alla andra elitlag i ishockey gör?
Jajjen:
Precis.
När de som leder föreningen visar att de vill rikta in Brynäs mot SM-guldnivå så har vi skapat förutsättningar som leder till möjligheten att vinna.
Att du samlar in pengar är som sagt mindre konstruktivt, framför allt eftersom de som skall nyttja pengarna inte visar att de kan hantera situationen.
Elementärt, Jajjen.