Inlägg: 1660410
Svarskommentarer
Sv: Fansens värvning
Auchinleck: "Jag gillar inte att Brynäs ligger på kvalplats när man borde kriga med SAIK om att vinna SM.
Gillar du en elfteplats? Om inte, vad gör du åt"
Vad jag gör åt det??? Jag är inte involverad i Brynäs på det sättet, jag är en vanlig supporter. Vad gör du åt saken förutom att posts en massa gnäll här?
Gillar du en elfteplats? Om inte, vad gör du åt"
Vad jag gör åt det??? Jag är inte involverad i Brynäs på det sättet, jag är en vanlig supporter. Vad gör du åt saken förutom att posts en massa gnäll här?
+ 1
Jag gillar inte att Brynäs ligger på kvalplats när man borde kriga med SAIK om att vinna SM.
Gillar du en elfteplats? Om inte, vad gör du åt det?