Inlägg: 1660428
Sv: Fansens värvning
Auchinleck: Är det inte en idé att ställa frågorna direkt till Silfverberg i stället för på Hockeysnack? Sen kan du komma tillbaka och berätta för oss vad han svarade. Där har du ett konkret förslag.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: Fansens värvning
Jajjen:
Det är väl ett diskussionforum...?
Diskussioner med valberedning, styrelse eller andra i föreningen förs inte via HS...
Även om det kanske vore intressant.. för några... = )
Men du kanske hellre vill begränsa dig till att läsa Huge försvara föreningen och Rodrigues "AVGÅ alla"?
+ 1