Inlägg: 1662895
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Exakt VARFÖR skulle mk har rätt, bara för att jag inte kommer åt honom?
Såvitt jag kan se är det väl så här långt mk som inte kommit åt MIG, då han ännu inte presenterat nåt mer konkret som skulle bevisa det han påstår.
Och nej: jag har inget större hopp om att komma åt nån som hittills inte verkar ha fattat vad som diskuteras.
Nu verkar han iaf ha fattat galoppen iom svaret till CL:
"Finns nog ingen som kan säga med säkerhet att så lång tid tar en läkning"
Tog lite tid innan polletten trillade ner, så jag verkar tydligen ha kommit åt honom till sist iaf...
Såvitt jag kan se är det väl så här långt mk som inte kommit åt MIG, då han ännu inte presenterat nåt mer konkret som skulle bevisa det han påstår.
Och nej: jag har inget större hopp om att komma åt nån som hittills inte verkar ha fattat vad som diskuteras.
Nu verkar han iaf ha fattat galoppen iom svaret till CL:
"Finns nog ingen som kan säga med säkerhet att så lång tid tar en läkning"
Tog lite tid innan polletten trillade ner, så jag verkar tydligen ha kommit åt honom till sist iaf...
+ 2
Sv: A proposito de nada
spännande diskussion. Något som kanske är tråkigare att fundera över är hur det går ikväll.
Hur går det ikväll?
+ 3