Inlägg: 1662897
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det går åt helvete ikväll.
Vi förlorar, Scott blir skadad och läkarna säger: inte tillbaka förrän midsommar.
Scott kommer tillbaka nästa match, läkarkritikerna går i taket och gnäller om inkompetenta kvacksalvare.
Tillräckligt spännande? ;-))
Tror på vinst med 3-1. Motivation slår klass.
Stoppa deras förstafemma samtidigt som vi redan från start fortsätter att agera istf att i alltför hög grad reagera på det motståndarna gör.
Dom kommer nog ut hårt som senast vi mötte dom hemma, då blev vi lite överraskade.
Vi förlorar, Scott blir skadad och läkarna säger: inte tillbaka förrän midsommar.
Scott kommer tillbaka nästa match, läkarkritikerna går i taket och gnäller om inkompetenta kvacksalvare.
Tillräckligt spännande? ;-))
Tror på vinst med 3-1. Motivation slår klass.
Stoppa deras förstafemma samtidigt som vi redan från start fortsätter att agera istf att i alltför hög grad reagera på det motståndarna gör.
Dom kommer nog ut hårt som senast vi mötte dom hemma, då blev vi lite överraskade.
spännande diskussion. Något som kanske är tråkigare att fundera över är hur det går ikväll.
Hur går det ikväll?