Inlägg: 1662948
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge:"Hur kan den vara okänd om alla redan känt till att Sweatt varit signad på 1+1?"
Vem visste visste du? Och i så fall hur visste du? Att vår kanske bästa spelare har den typen av kontrakt ser jag som en jättenyhet, ingen härinne har väl ens spekulerat i att han skulle försvinna efter denna säsong?
+ 1
Sedvanligt snömos från murvlarna för att försöka få folk att klicka på artikeln och dra in pengar till firman.
Hur kan den vara okänd om alla redan känt till att Sweatt varit signad på 1+1?
Och stoppa pressarna, för faan!!!
Jättesensation och nåt oerhört märkvärdigt när det gäller kontrakt som går ut nästa säsong: lagen RISKERAR att tappa spelare vars kontrakt går ut.
Hade vi ingen aaaaaaaaaaaaning om....