Inlägg: 1662954
Sv: A proposito de nada
Pigalle: Jag har då aldrig sett någon uppgift tidigare på att Sweatt satt på ett 1+1 kontrakt. Det enda jag läst och hört tidigare är att han förlängde med två år....finns någon länk till var detta skrivits tidigare? Jag är lite brydd att jag missat detta.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: Det är väl däri nyheten ligger. Brynäs har aviserat att Sweatt har kontrakt t.o.m. 15/16. Låter som en miss av Sundlöv....
+ 2