Inlägg: 1663735
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Jo, jag förstår att du tycker det är krångligt. Läsförståelsen har inte varit en styrka hos dig det senaste dygnet ;-)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vad ger dig rätt att ställa krav på källa när du själv inte kan backa upp dina påståenden när man frågar? Snacka om att göra upp sina egna regler. Man får tycka och tänka och påstå vad man vill här inne. Lär dig det