Inlägg: 1663741
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vad ger dig rätt att ställa krav på källa när du själv inte kan backa upp dina påståenden när man frågar? Snacka om att göra upp sina egna regler. Man får tycka och tänka och påstå vad man vill här inne. Lär dig det
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Jag bad dig backa upp ditt påstående med lite fakta. Det är en jävla skillnad att skriva att man har en känsla mot att påstå något som om det vore sant. Lär dig det.
+ 1