Inlägg: 1757530
Sv: A proposito de nada
mk: "var"? "är" menar du väl? Finns ingen buffert eller finansiell fallskärm i form av ett rejält eget kapital längre. Det är make or brake i år.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{2064}: Helt rätt. Menade bara att man var närmare strategiska fel tidigare. På nått sätt så är jag väldigt nöjd med Johan Cahling. Känns trygg och ordningsam.
+ 1