Inlägg: 1757532
Sv: A proposito de nada
{2064}: Helt rätt. Menade bara att man var närmare strategiska fel tidigare. På nått sätt så är jag väldigt nöjd med Johan Cahling. Känns trygg och ordningsam.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk:
Ang de "tidigare strategiska felen"... vi har väl inte facit än för nuvarande strategiska val givet att vi dessutom är inne i make or brake-läge?
Just nu ser det förvisso ut som att det finns goda förutsättningar för en säsong med stabilt spel och påfyllning av det sinande egna kapitalet.
Ang de "tidigare strategiska felen"... vi har väl inte facit än för nuvarande strategiska val givet att vi dessutom är inne i make or brake-läge?
Just nu ser det förvisso ut som att det finns goda förutsättningar för en säsong med stabilt spel och påfyllning av det sinande egna kapitalet.