Inlägg: 1859058
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Finns inte mycket att vara nöjd med ikväll. Möter ett Växjö där t om materialaren får spela för att få ihop fullt lag. Förstakedjan bra men andrakedjan totalt osynlig hela matchen.
Totalbetyg: underkänt.
Totalbetyg: underkänt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Tränar miss.
Blomman får för mycket istid allmänt. Granström kommer in och laget förlorar.
Varför får Blomman flera byten i 3vs3 när der bara handlar om speed och mycket snabbt spel?? Mannberg? Asken? Nä men vi låter traktorerna spela. Men pinne är pinne. Trist att man matchar fel flera gånger. Tyvärr
Blomman får för mycket istid allmänt. Granström kommer in och laget förlorar.
Varför får Blomman flera byten i 3vs3 när der bara handlar om speed och mycket snabbt spel?? Mannberg? Asken? Nä men vi låter traktorerna spela. Men pinne är pinne. Trist att man matchar fel flera gånger. Tyvärr
+ 1
Jävla slarv att tappa 3 poäng