Inlägg: 1859072
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jobb igår..missade matchen. Varför stod Fernström igår? Trodde Rautio skulle stå?
Sv: A proposito de nada
Vilka spelare saknades i Växjö? Dom jag kommer på är Pettersson, Welch och den där juniorbacken som jag glömt namnet på.
Klart det är försvagningar men det låter på vissa som att vi mötte en korpenlag. Det var trots allt serieledarna på bortaplan. Hur många lag har ens nypt en poäng på Växjös hemmaplan denna säsong?
Jag tycker det finns mycket positivt att ta med sig från matcherna denna vecka. Vi fick bara en poäng, men man ska inte glömma att det var mot två riktigt bra lag.
Jag ser positivt på framtiden!
Klart det är försvagningar men det låter på vissa som att vi mötte en korpenlag. Det var trots allt serieledarna på bortaplan. Hur många lag har ens nypt en poäng på Växjös hemmaplan denna säsong?
Jag tycker det finns mycket positivt att ta med sig från matcherna denna vecka. Vi fick bara en poäng, men man ska inte glömma att det var mot två riktigt bra lag.
Jag ser positivt på framtiden!
+ 1
Totalbetyg: underkänt.