Inlägg: 1867510
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Ja precis. Jag tycker det är onödigt att kolla på matchen. Exakt det jag har sagt hela tiden.
Haha nä men herregud Huge. Att klaga på statistik på det där sättet är så sjukt tråkigt och gammalt. Och det finns ingen som helst logik i det. Jag kollar på varje match och analyserar med mina ögon, sedan analyserar jag den genom den statistik som finns tillgänglig och får genom det en rätt klar bild av matchen. Så snälla sluta med dom där tomma argumenten.
Haha nä men herregud Huge. Att klaga på statistik på det där sättet är så sjukt tråkigt och gammalt. Och det finns ingen som helst logik i det. Jag kollar på varje match och analyserar med mina ögon, sedan analyserar jag den genom den statistik som finns tillgänglig och får genom det en rätt klar bild av matchen. Så snälla sluta med dom där tomma argumenten.
Behövs inga tränarögon när man har doktorerat i PDO....