Inlägg: 1867517
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Rodrigo: Ja, precis. Och jag har förstås påstått att alla tränare är enormt välutbildade och har skrivit doktorsavhandlingar i ishockey. Exakt det jag har sagt hela tiden, eller hur?
Om du själv slutar lägga ord i min mun som jag aldrig uttalat bara för att försöka plocka billiga poäng, så ska jag sluta överdriva/avsiktligt misstolka det du försöker säga. Är inte speciellt insatt i det där med PDO men tillräckligt för att förstå att det naturligtvis är ett hjälpmedel bland andra hos tränarna, annars skulle dom knappast använda sig av det.
Om du själv slutar lägga ord i min mun som jag aldrig uttalat bara för att försöka plocka billiga poäng, så ska jag sluta överdriva/avsiktligt misstolka det du försöker säga. Är inte speciellt insatt i det där med PDO men tillräckligt för att förstå att det naturligtvis är ett hjälpmedel bland andra hos tränarna, annars skulle dom knappast använda sig av det.
Haha nä men herregud Huge. Att klaga på statistik på det där sättet är så sjukt tråkigt och gammalt. Och det finns ingen som helst logik i det. Jag kollar på varje match och analyserar med mina ögon, sedan analyserar jag den genom den statistik som finns tillgänglig och får genom det en rätt klar bild av matchen. Så snälla sluta med dom där tomma argumenten.