Inlägg: 2051701
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Berge: Wandell har varit bra. En av seriens bästa defensiva centrar. Men om man räknade med massa poäng så här han varit en besvikelse. Spelar i en fjärdekedja ofta mot motståndarnas bästa spelare och många defensiva zonstarter och ändå 53% i corsi.
Haga tycker jag varit upp och ner. Väldigt hög högsta nivå men ojämn. Kan nog prestera ännu bättre och på en jämnare nivå. Måste framförallt förbättra defensiven. Bra produktion dock för att spela i en tredjekedja utan fasta kedjekompisar.
Haga tycker jag varit upp och ner. Väldigt hög högsta nivå men ojämn. Kan nog prestera ännu bättre och på en jämnare nivå. Måste framförallt förbättra defensiven. Bra produktion dock för att spela i en tredjekedja utan fasta kedjekompisar.
Men av Haga och Strandberg har ni fått ut max. Som andra respektive tredjecenter är de väldigt bra.
Och en Josefson med normal kapacitet är ju såklart en av seriens bästa centrar.