Inlägg: 2165942
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Varför tror du det blir svårt?
Jag tror att om vi är kvar i SHL så kanske han till och med VILL vara kvar i Brynäs. Hans spel har ju definitivt växlat upp hos oss. Om han får en roll i andrakedjan tror jag att han tar den chansen.
Han kommer naturligtvis att kosta men det ser ut som om han trivs.
Jag tror att om vi är kvar i SHL så kanske han till och med VILL vara kvar i Brynäs. Hans spel har ju definitivt växlat upp hos oss. Om han får en roll i andrakedjan tror jag att han tar den chansen.
Han kommer naturligtvis att kosta men det ser ut som om han trivs.
+ 7