Inlägg: 2165947
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
#33: Han var rätt usel första matcherna, men vem går in och dominerar första dagen på nya jobbet? 😊 Han har grymt mycket hockey i sig och verkar dessutom vara en person som sprider bra energi i laget, så han kan få kosta en hel del.
+ 4
Sv: A proposito de nada
#33: Grattis Brynäs till en fin kämpainsats idag. Fortsätt kriga sådär så är det lugnt.
+ 2
Jag tror att om vi är kvar i SHL så kanske han till och med VILL vara kvar i Brynäs. Hans spel har ju definitivt växlat upp hos oss. Om han får en roll i andrakedjan tror jag att han tar den chansen.
Han kommer naturligtvis att kosta men det ser ut som om han trivs.