Inlägg: 2165951
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SWEATT: Hela kedjan ser faktiskt riktigt bra ut, (Palve, Harper och Deschen), lite osäker på Harper men Deschen kanske vi skulle försöka behålla. Andersson pratar ju om ”tvåor”, är inte Palve och Deschen är en sån tvåa?
Om Harper (och hela laget) växlar upp sista sex är jag inte helt säker på att inte den kedjan är en andrakedja nästa säsong. Såg onekligen vass ut idag😊
Om Harper (och hela laget) växlar upp sista sex är jag inte helt säker på att inte den kedjan är en andrakedja nästa säsong. Såg onekligen vass ut idag😊
+ 14