Inlägg: 2176310
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Om det är så, så får det bli så.
Kan bara hoppas på att Brynäs självdör då.
För är man så jävla dum i huvet så man inte fattar att sättet som Brynäs spelat på i 4 år är helt åt helvete.
Då kan man fanimej ha det.
Då skiter jag i att vara privatpartner plus att man får leva på minnena som man har om Brynäs, många glada minnen, många tråkiga oxå.
Fy faan.
Kan bara hoppas på att Brynäs självdör då.
För är man så jävla dum i huvet så man inte fattar att sättet som Brynäs spelat på i 4 år är helt åt helvete.
Då kan man fanimej ha det.
Då skiter jag i att vara privatpartner plus att man får leva på minnena som man har om Brynäs, många glada minnen, många tråkiga oxå.
Fy faan.
Sv: A proposito de nada
Peja: Dessvärre är det de som oroar mig väldigt mycket. Omstarten kommer vara präglad av det gamla gardet som kommer ge oss mer dåliga beslut och svågerpolitik.
Det behövs något nytt, förslår en typ av revolution, exakt alla kraftsamlar och blir medlemmar och kuppar på årsmötet.
Det behövs något nytt, förslår en typ av revolution, exakt alla kraftsamlar och blir medlemmar och kuppar på årsmötet.
+ 2
Angående Abris, så är det ju skönt att se en journalist som gör nåt slags journalistiskt dagsverke och inte bara sysslar med hejarklacksjournalistik som Gefle Dagblad gör.