Inlägg: 2176302
Sv: A proposito de nada
Charles: Intressant med ett inbördeskrig där man inte vill att någon ska vinna, bort med båda. Blås ut skiten.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: Nja, om Brynäs åker ur kommer den gamla falangen att vinna inbördeskriget. De kommer att stanna kvar och skylla hela misslyckandet på "utbölingarna".
Angående Abris, så är det ju skönt att se en journalist som gör nåt slags journalistiskt dagsverke och inte bara sysslar med hejarklacksjournalistik som Gefle Dagblad gör.
Angående Abris, så är det ju skönt att se en journalist som gör nåt slags journalistiskt dagsverke och inte bara sysslar med hejarklacksjournalistik som Gefle Dagblad gör.
+ 5