Inlägg: 2176323
Sv: A proposito de nada
Charles: ja, ett spelsystem har inte funnit under hela säsongen. Och spelet i egen zon har varit katastrof så jag kan tänka mig att spelarna inte gillar detta system som Abris beskriver som en spricka mellan spelare och tränarstaben
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7981}: Men jag undrar hur mycket som ligger hos spelarna. Vi har haft ungefär samma grupp några år. Kan det vara så att det är fel individer och fel sammansatt lag?