Inlägg: 2176288
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charles: ja, ett spelsystem har inte funnit under hela säsongen. Och spelet i egen zon har varit katastrof så jag kan tänka mig att spelarna inte gillar detta system som Abris beskriver som en spricka mellan spelare och tränarstaben
Sv: A proposito de nada
Charles: Intressant med ett inbördeskrig där man inte vill att någon ska vinna, bort med båda. Blås ut skiten.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Charles: "Abris" sätter fingret på det: Spelarna tror inte själva på PAs playbook
+ 3