Inlägg: 2206284
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Jag ser också gärna förstärkningar, men vilken spelare VILL skriva på för oss.
En ifrågasatt styrelse, vakanser på majoriteten av de ledande tjänsterna i SHL-laget. Handen på hjärtat, hade någon av oss/er tagit anställning på ett företag som har Brynäs rykte och sköts så oerhört amatörmässigt? Jag hade inte skrivit på. Alltså, vem ska/vill förstärka Brynäs nästa säsong?
En ifrågasatt styrelse, vakanser på majoriteten av de ledande tjänsterna i SHL-laget. Handen på hjärtat, hade någon av oss/er tagit anställning på ett företag som har Brynäs rykte och sköts så oerhört amatörmässigt? Jag hade inte skrivit på. Alltså, vem ska/vill förstärka Brynäs nästa säsong?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: ja stämmer det att vi hade fel spelsystem så finns möjligheter tii förbättring där.
har någon spelare lämnat?
har någon spelare lämnat?
Jag hoppas dock fortfarande på ett par salta förstärkningar på forwardsidan.
Jag tror personligen att PBs lön kommer att frigöras på något sätt. Har svårt att se hur det kan bli en fortsättning i det fallet.
Sen tycker jag att nyförvärven från HA ser bra ut.
Vi ska nog inte ge upp än.
Och sen vet vi inte vad laget faktiskt kan prestera med ett annat spelsystem i botten.
Jag har inte gett upp hoppet på en slutspelsplats nästa säsong.