Inlägg: 2206287
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
#33:
Det finns två faktorer att jobba med:
- Vill du spela i SHL (speltid)
- Vill du tjäna bra pengar (mer än hos konkurrenterna)
Bonus:
- Vi gillar att byta spelsystem och tränare ofta
- Fansen har höga förväntningar och är aldrig nöjda, förutom en som kallas Huge
Det finns två faktorer att jobba med:
- Vill du spela i SHL (speltid)
- Vill du tjäna bra pengar (mer än hos konkurrenterna)
Bonus:
- Vi gillar att byta spelsystem och tränare ofta
- Fansen har höga förväntningar och är aldrig nöjda, förutom en som kallas Huge
+ 3
En ifrågasatt styrelse, vakanser på majoriteten av de ledande tjänsterna i SHL-laget. Handen på hjärtat, hade någon av oss/er tagit anställning på ett företag som har Brynäs rykte och sköts så oerhört amatörmässigt? Jag hade inte skrivit på. Alltså, vem ska/vill förstärka Brynäs nästa säsong?