Inlägg: 2295301
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: Manner säger inför match; - Killar Vi går nu in och spelar som ett bottenlag. Vi hoppas på 1 p men vi blir glada om vi inte får stryk med 2-3 mål för vi är ju ett bottenlag.
Vi har tappat poäng pga att spelare inte hållt sig till vår gameplan ..Hade vi gjort det så hade vi nu legat i mitten av tabellen.
Vi har tappat poäng pga att spelare inte hållt sig till vår gameplan ..Hade vi gjort det så hade vi nu legat i mitten av tabellen.
+ 2
Sv: A proposito de nada
JanT: ”Brynäs IF av upplagan 21/22 är ett bottenlag och skall bedömas efter den måttstocken. Punkt.”
Exakt så. Man glömmer lätt det när man tycker att vi har chans på seger på bortaplan mot storklubbar som Växjö. En poäng är fantastiskt bra.
Exakt så. Man glömmer lätt det när man tycker att vi har chans på seger på bortaplan mot storklubbar som Växjö. En poäng är fantastiskt bra.
+ 7
Brynäs IF av upplagan 21/22 är ett bottenlag och skall bedömas efter den måttstocken. Punkt.