Inlägg: 2295309
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mattson: Växjö storklubb??? Brynäs har gjort 1 bra match mot dem och en urusel på 1 vecka! För det får vi 1 poäng. Hade vi presterat som vi skulle så hade vi nästan varit ikapp dem på 1 vecka. Igår blev de räddade av 1 bra mv och att Brynäs tappar allt i 5 min . Matchen för en vecka sen var årets bottennapp.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Nu har jag sett matchen i efterhand. Jag tycker vi gör en av säsongens bästa bortamatcher fram tills vi får 5 min PP på slutet. Då blir det ängsligt och passivt och Växjö kvitterar. Sen är vi märkta av det under övertiden. Ölunds och Danielssons straffar är otroligt dåliga. Matchen lirare är ju dock överlägset Växjös målvakt
+ 5
Exakt så. Man glömmer lätt det när man tycker att vi har chans på seger på bortaplan mot storklubbar som Växjö. En poäng är fantastiskt bra.