Inlägg: 2327631
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: vinner inte jämt, kan t.o.m. bli utslagna idag men fy fan vad gillar Saiks spel.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Sjukt billig utvisning som leder till 1-0. Reglerna för spelare i målgången kan jag inte.
Saiks spel är bra. Det jag inte gillar med SAIK är att de.sen många år satt i system att hugga och slå med klubbar framför båda målen efter avblåsning varje jävla gång de får möjlighet.
Saiks spel är bra. Det jag inte gillar med SAIK är att de.sen många år satt i system att hugga och slå med klubbar framför båda målen efter avblåsning varje jävla gång de får möjlighet.
+ 3