Inlägg: 2327638
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: sant, mycket tjafs efter
avblåsningar, tar onödig energi. Lägg energin när spelet är i gång.
Saik strular till det med onödiga utvisningar.
FBK är också ett bra lag.
Kul matchserie
avblåsningar, tar onödig energi. Lägg energin när spelet är i gång.
Saik strular till det med onödiga utvisningar.
FBK är också ett bra lag.
Kul matchserie
Sv: A proposito de nada
Herregud så odisciplinerat av SAIK
Wikegård gnäller över att saik åker på en avvaktande när man yxhugger med klubban...
Wikegård gnäller över att saik åker på en avvaktande när man yxhugger med klubban...
Saiks spel är bra. Det jag inte gillar med SAIK är att de.sen många år satt i system att hugga och slå med klubbar framför båda målen efter avblåsning varje jävla gång de får möjlighet.