Inlägg: 2346301
Sv: A proposito de nada
Luddf: vet att visa tycker att det är skitsamma om han drar pga ego etc, men jag vill absolut ha han kvar, svensk i rätt ålder som retar upp motståndarspelare och motståndarfans lite Zlatan aktig i sitt ego men sätter lite färg på SHL och vissa aktioner han gjorde förra året fick ju en att dregla ibland så hoppas verkligen det är ett tecken på att han blir kvar. hans ego kan jag leva med
+ 10
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charles: nu har timashov lagt till något på sin instastory någon mening med de tro?
+ 2