Inlägg: 2346303
Sv: A proposito de nada
Charles: nu har timashov lagt till något på sin instastory någon mening med de tro?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Aaaa: Vore ytterst märkligt att lägga en sådan story för att sedan lämna? Att han börjar följa Brynäs igen och sedan lägger en sådan story bör innebära att han stannar.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Aaaa: antingen ett random låtval eller hans sätt att säga att han kommer dra om man lyssnar på låttexten
"Bitch, I move through London with the euro-step
Got a sneaker deal and I ain't break a sweat
Catch me 'cause I'm goin' outta there, I'm gone"
nu är det riktigt djupdykning och teorisnack här :P
"Bitch, I move through London with the euro-step
Got a sneaker deal and I ain't break a sweat
Catch me 'cause I'm goin' outta there, I'm gone"
nu är det riktigt djupdykning och teorisnack här :P