Inlägg: 2362927
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
DanneBif1912: ”Bomben”? Större än Larsson blir det nog inte.
Forslund kanske gör comeback?
Forslund kanske gör comeback?
Sv: A proposito de nada
DanneBif1912: ” idag ska "bomben" komma då?? Enligt Manner..”
Du får gärna länka där Manner säger att det idag ska komma en värvning! Har ytterst svårt att tro att han sagt detta.
Du får gärna länka där Manner säger att det idag ska komma en värvning! Har ytterst svårt att tro att han sagt detta.
+ 10