Inlägg: 2362966
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Vi värvar nog Niklas Bäckström direkt från Washington ska du se, i en paketlösning med Lindholm och Silfverberg. Det blir väl en hygglig tredjekedja i din värld……
+ 5
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: larsson såg ut som en ettöres igår...låg mer på isen än stog på rören🙂
+ 1
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: kan väl va en sån iaf..vi behöver en bomb målskyttsmässigt eller 2st om vi inte ska missa slutspel
+ 1
Forslund kanske gör comeback?