Inlägg: 2372421
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Förstår hur du tänker men jag tänker nog att det blir ännu viktigare att ha en erfaren center i fjärde som håller ihop den kedjan om resterande består av yngre vilket jag är fine med.
Tänker också Sallinen ett år. Tycker vi ska ha ambitioner att gå för det ordentligt med tanke på vilken bra silly JA gjort i övrigt. Önskar att han vågar löpa hela linan ut.
Tänker också Sallinen ett år. Tycker vi ska ha ambitioner att gå för det ordentligt med tanke på vilken bra silly JA gjort i övrigt. Önskar att han vågar löpa hela linan ut.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Sallinen kan leverera här och nu på ett sått som killarna med potential kanske inte kan. Vi skulle behöva både offensiv spets och klippan Sallinen med sin erfarenhet och sina allroundegenskaper. Kostnad osv. inte en aning.
+ 2
Bättre då att värva en ung spelare med stor potential på ett troligt flerårskontrakt medans man inväntar NHL-camparna och tillsätter den sista pusselbiten!