Inlägg: 2372434
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Samtidigt, bredden kommer ju också bli bättre som effekt av att spets värvas. Värvar vi någon till förstakedjan t.ex kommer någon flyttas ner till andrakedjan, en annan flyttas därefter ner till tredje osv. Det skulle betyda att vi kan ha t.ex. Ölund eller Eklind i fjärdekedjan.
Jag tror absolut Sallinen hade gjort nytta, och har själv varit posotivt inställd tidigare, men nu när Strömgren ser ut att värvas lär ändå numerären bli bättre. Är det då värt att ha mindre pengar att röra sig med när vi letar offensiv spets för att få in Sallinen? Jag tycker verkligen inte det.
Jag tror absolut Sallinen hade gjort nytta, och har själv varit posotivt inställd tidigare, men nu när Strömgren ser ut att värvas lär ändå numerären bli bättre. Är det då värt att ha mindre pengar att röra sig med när vi letar offensiv spets för att få in Sallinen? Jag tycker verkligen inte det.
+ 11
Sv: A proposito de nada
Och jag förstår er också.
Hade Sallinen kostat < 30k i månaden så hade det absolut kunnat en lösning. Tyvärr kostar nog Sallinen långt mycket mer än vad folk tror.
Stålarna räcker inte till både Sallinen + spets.
Hade Sallinen kostat < 30k i månaden så hade det absolut kunnat en lösning. Tyvärr kostar nog Sallinen långt mycket mer än vad folk tror.
Stålarna räcker inte till både Sallinen + spets.
+ 7
Tänker också Sallinen ett år. Tycker vi ska ha ambitioner att gå för det ordentligt med tanke på vilken bra silly JA gjort i övrigt. Önskar att han vågar löpa hela linan ut.