http://www.synvinkel.net/ssk
Inlägg: 239776
Sv: Brynäs - Södertälje
Ska Brynäs klara en kvalserie så lär dom spela bättre än dom gjorde mot mitt loja och omotiverade SSK. För fan !! Se till att få fart på grillorna. Jag har fortfarande tippat Brynäs och Skellefteå till eliten.....Se till och infria en av dom iaf så jag får se mitt kära SSK närmare än Scaniarinken (Jag bor förfan i Skitskär...ja jag skrev rätt) nästa säsong !!
Länkar:
http://www.synvinkel.net/ssk
http://www.synvinkel.net/ssk