Inlägg: 2402283
Sv: A proposito de nada
Peja: HV visar lite ambition. LaLeggia och nu Lenc! Alcen kör ytterligare brylkräm i håret och……väntar
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tgl: du menar nog desperation. Ser ju hur det gått för HV förra gången och Djurgården förra säsongen.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Tgl: Ja oj vilken ambition, vilka stjärnor!
Du hade varit först i ledet med att klaga om Alcén värvade dessa herrar, det vet alla.
Du hade varit först i ledet med att klaga om Alcén värvade dessa herrar, det vet alla.
+ 5