Inlägg: 2402290
Sv: A proposito de nada
Tgl: du menar nog desperation. Ser ju hur det gått för HV förra gången och Djurgården förra säsongen.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Luddf: precis som Brynäs då med palve från Linköping.
han gjorde ingen glad i LHC kan jag säga
han gjorde ingen glad i LHC kan jag säga
Sv: A proposito de nada
Luddf: mycket snack om värvningar ikväll (också).
Själv brukar jag liga lågt då jag inte har så mycket att tillföra.
Men Stakkestad i Bofors, vore det inte något om möjligt?
Ung, ett jävla driv, tuff, billig och mer skills än många i Brynäs trupp
Själv brukar jag liga lågt då jag inte har så mycket att tillföra.
Men Stakkestad i Bofors, vore det inte något om möjligt?
Ung, ett jävla driv, tuff, billig och mer skills än många i Brynäs trupp