Inlägg: 2407386
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10023}: ” Tror Theo missar matchen imorgon. Känns som en extremt tunn backsida nu när Rödin är tillbaka.”
Var det där ett feltänk eller? Hur kan backsidan bli tunnare för att Rödda är tillbaka??
Var det där ett feltänk eller? Hur kan backsidan bli tunnare för att Rödda är tillbaka??
Sv: A proposito de nada
{10023}: jo självklart håller jag med dig om att wille borde spela i andra femman istället för olesen. Det skrev jag här redan efter hans andra match!
Men menar bara på att tränarna kanske tänker så med olesen :)
Men menar bara på att tränarna kanske tänker så med olesen :)
Sv: A proposito de nada
Passning till Palve det första han säger... därav 4e center.
Egentligen orimligt med tanke på den lön Oula har.
Egentligen orimligt med tanke på den lön Oula har.
+ 1

Olesen har egentligen fått lika mycket chanser som Palve fått på 2 säsonger men producerat lika dåligt om inte sämre på dessa säsonger.
Tycker det hade varit på sin plats att ha Wille med Rödda och Hannes. Och att 4e skulle haft dom 3 sämsta (enkel matematik) Olesen-Palve-Kvist. Med minimalt med istid.
Större uppsida hos både Wille och Ljungen än vad det är i Olesen.
Dessutom kommer inte Nick vara kvar nästa säsong.
Tror Theo missar matchen imorgon. Känns som en extremt tunn backsida nu när Rödin är tillbaka.
Kinnvall - Sklenička
Hedberg - Johannesson
Friman - Bergman
Hade varit bättre att splittra på Kinnvall och Sklenička för att få jämnare backpar.
Nått sånt här hade varit bra mycket sexigare:
Lindbäck
Sklenička - Bergman
Timashov - Larsson - Scott
Kinnvall - Hedberg
Rödin - Björninen - Strömgren
Friman - Johannesson
Eklind - Ölund - Ljungkrantz
Olesen - Palve - Nordh
Men Manner vet väl tydligen bättre än en enkel soffcoach.