Inlägg: 2407462
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge:
Jag menade att när vi nu äntligen får tillbaka Rödin så blir backsidan tunnare.. Att man aldrig kan få glädjas ordentligt.
För mig är både Hedberg och Julle riskfaktorer i defensiven. Och Berra o Theo skulle gått före fall dom varit hela och friska. Vilket då hade varit lättare att vinna och spela ett bättre försvarsspel.
Jag menade att när vi nu äntligen får tillbaka Rödin så blir backsidan tunnare.. Att man aldrig kan få glädjas ordentligt.
För mig är både Hedberg och Julle riskfaktorer i defensiven. Och Berra o Theo skulle gått före fall dom varit hela och friska. Vilket då hade varit lättare att vinna och spela ett bättre försvarsspel.
Var det där ett feltänk eller? Hur kan backsidan bli tunnare för att Rödda är tillbaka??