Inlägg: 2407536
Sv: A proposito de nada
{10023}: Då är jag med, och jag håller med om Hedberg och Bergman. I min bok går Bergman före Hedberg
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: vad tror ni om Johan Eriksson på ett billigt kontrakt? Såg att Guildford flames släppte han nu.
I Almtuna gjorde han ju ändå en bra säsong.
Kanske kan vara en stabil fjärdefemma spelare för att öka konkurrensen lite också?
I Almtuna gjorde han ju ändå en bra säsong.
Kanske kan vara en stabil fjärdefemma spelare för att öka konkurrensen lite också?
+ 2