Inlägg: 2407553
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: Lägg allt krut på att äntligen bygga klart laget => få in vår sista saknade spets till 1:a eller 2:a linan. Då kommer automatiskt någon från 3:e linan att petas ned till 4:e linan och stabilisera denna.
Sv: A proposito de nada
Farsang:
Tror inte han har farten som krävs i SHL.
Lite för trög på skridskorna.. men bättre än Kvist och Birger i en fjärde kedja. Och säkert billig.
-----
Marknaden är ju som den är.
Men Kempe är fortfarande ledig.
Finns litet rykte om att Tyler Kelleher är på g bort från sin finska klubb.
Rosdahl finns ledig om man vill.
-----
Tror ändå att det bästa vore att få in Kempe resten av säsongen.
Tror inte han har farten som krävs i SHL.
Lite för trög på skridskorna.. men bättre än Kvist och Birger i en fjärde kedja. Och säkert billig.
-----
Marknaden är ju som den är.
Men Kempe är fortfarande ledig.
Finns litet rykte om att Tyler Kelleher är på g bort från sin finska klubb.
Rosdahl finns ledig om man vill.
-----
Tror ändå att det bästa vore att få in Kempe resten av säsongen.
+ 1
I Almtuna gjorde han ju ändå en bra säsong.
Kanske kan vara en stabil fjärdefemma spelare för att öka konkurrensen lite också?